18.07.2010

SOMMERBLOGGING: ROSENE ER RØDE

Bank, bank på, hva kommer nå? Tadaa- røde detaljer! 

 Liker rødt jeg altså, litt rødt histen og pisten er sommerlig og oppkvikkende. Nå har det seg slik at jeg så langt denne ferien er veldig fornøyd med interiørbiten, hovedsaklig fordi jeg har fått ryddet bort, tatt ned og hengt opp saker og ting som har irritert meg lenge. 

 Jeg ser, men gidder ikke gjøre noe med det jeg ser. Det kan f.eks være et bilde som henger skjevt, en oppskrift som skal på plass i kokeboken, eller noe julepynt som står igjen etter sist feiring. Hauger med småting som er gjort i en fei om jeg bare gidder. Pussig at jeg da skal gå forbi alle disse småsakene, og glo olmt i deres retning i månedsvis? Vel vel- jeg har gjort unna irritasjonsrunden for denne gang, takk og lov!

 Det lille barberspeilet er en av sakene som omsider er kommet opp på en vegg. Synes det er urskjønt og sommerlig i sine opprinnelige farger, hvitt og rødt. 

 De fleste barberspeil har brun ramme som folk maler hvite. Mitt er helt orginalt, og det skal det forbli, nydelig patina har det fått opp gjennom årene. 

 Ellers om dagen forsøker jeg meg på litt håndarbeid , et sting her og et sting der, det må jo til slutt bli noe av? Håper det. See U!

24 kommentarer:

liven sa...

Rødt er friskt og sommerlig!!
Likte godt det speilet ditt....rett og slett skjønt!!
Kos deg med broderiet og ha varme sommerdager!!!!!!!!

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå enig med deg; rødt er vakkert!! Jeg er kjempe-glad i rødt!! Året rundt! Barberspeilet var sååå flott:)

Ha en fortsatt FIN SOMMER, Lisbeth!!

Klem klem
Anette:)

Magdalena sa...

nyyydelig...
rødt hører sommeren til...
søøøt pus...

magny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar också röda detaljer, även om sommaren vid sjön går mycket i blått. Vilken fin kopp du hade, så fin och dricka morgonthé ur. Och söt är lilla kissen, hon börjar bli stor nu. Men ser lika busig ut.
Stor kram
AnnaMaria

Hulda sa...

Dine sommerlige innlegg er så inspirerende og fulle av energi! Dette var virkelig sprudlende, med alt det røde. Flott barberspeil du har fått tak i, fant også et i sommer. Nydelige bildesammensetninger.

Grattis som ukas Blogger på BoligPluss. :) Det så veldig fint ut. Jeg var med der sist i juni.

Høvebakken sa...

Koselig kopp:)

beate sa...

herlig med røde detaljer!!!

klem beate

Synnøve sa...

Jeg er helt enig i at rødt er flott. Ble rent glad av å se på de fine bildene dine.
Og sånne irritasjonsrunder er jammen godt å få unna. Det er sant som du sier at det er nesten utrolig hvor lenge man kan gå og irritere seg over sånne småting. På den andre siden, var det i grunnen godt å høre at det ikke bare er jeg som er sånn *hi hi*.

Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer.

Alettesiriane sa...

Slik du tenker -slik skal det være!Så nydelig kopp.Den hadde eg sittet og sett på hele dagen,litt sying og litt mer te.

Refleksjon på livsvegen sa...

Du ordnar alt så fint..
Og den pusen er sjarmerande ;-)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Sååå fine bilder hos dej og flott speil ♥

Flotte sommer innlegg under her oxså...

Ha en fin fin sommer videre...

Christinas låvebutikk sa...

Så fint med rødt!
Nydelige bilder!
God sommer videre!
Klem fra meg!

Ines sa...

Good morning, Dear-

your photos are so beautiful again!
You make really good photos!
A little bit red is wonderful sometimes... It´s warmer and stronger than pink and gives you a little bit energy...
Penny is so cute- as always :-)

Enjoy your day- I am really tired in the moment- I am glad, when we have holidays- still 2 weeks- then my children are free for 6 weeks :-) I love that time!

Hugs, Ines

Mitt hvite hus sa...

Nydelig speil du har funnet deg... herlige farger... og er så enig med deg denne må få være slik dene r..

rødt er fint... friskt..

grattis som ukens blogger..

kos deg med broderiene...i dag er det vel ikke annet å finne på..

klemmer =)

Linn`s Lille Lykke sa...

Hei :)
For en nydelig og inspirerende blogg du har, ikke minst et nydelig hjem.
Gratulerer med uken blogger. Kommer til å følge bloggen din daglig for her var det mye vakkert å se :)
Klem

Simones Country Home sa...

Heia.

Så fine bilder, å knalltøffe ting i rødt som du viser. ;o)

Liker pusen din. hehe

Ha en super uke.

Klem Simone ;o))

Min Verden sa...

Så deilige sommerbilder! Et sånt speil ønsker jeg meg å ha i gangen - men jeg har ikke vært heldig ennå. Kos deg videre med sommer(blogging) - og kulde brrr*

mimmi-leone sa...

Så mange fine bilder!

Gjett om jeg kjenner meg igjen i det med rydding, så tiltak å få gjort de små tingene som egentlig er så raske å gjøre.
Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Mvh Mimmi-Leone

Anonym sa...

ÅÅÅh...så nydelig pus du har. Har selv to puser. Du har et nydelig hjem og tar vakre bilder. Blir inspirert av å titte innom bloggen din. Er helt ny blogger selv.Husetsgleder.bloggspot.com, velkommen inn til en nybegynner.....

MissMette sa...

Hei Lisbeth
Enig med deg, rødt er en nydelig farge! - For en FANTASTISK nydelig kopp du har!!! – falt pladask her ♥ kan jeg spørre hvor du har fått tak i denne? Nydelig barberspeilet ditt også ♥ Me Like :) og så n.y.d.e.l.i.g.e pusen din da :) den er bare helt herlig… Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og sommer… Kos deg masse, sommerklem fra Mette

n o r d i n g å r d e n sa...

Å va läckra röda insläag! Den gamla rakspegeln var ju bara sååå snygg, helt perfekt och så den där söta lilla kriminella katten: ) Mai.

Elzie sa...

Vilken fin spegel du fått tag i. Gillade den röda randen runt. Ser så somrigt och fräscht ut.

Hoppas du har en bra kväll. Här är det lite bloggande efter en hård arbetsdag i trädgården.
Kram Elzie

Alberte sa...

Alltid inspirasjon og hente hos deg:)
La regnet øse ned:)

Anne sa...

For en utrolig koselig blogg altså.

Så mange fine bilder!

Ha en fortsatt fin sommer :-)