03.07.2011

SOMMERNATT

I går hadde vi festlig lag her på kaien. Gode venner, nydelig koldtbord, og et flott sommervær. Vi satt ute hele kvelden i tynne sommerklær uten å fryse. Wow! Det er sjelden kost det.

Det var herlig å se alle bålene i sjøkanten på andre siden av fjorden, helt tydelig at det var mange som ikke sov bort sumarnatta.*alle de gule lysene på bildet er ikke bål, altså. Bare sånn at dere ikke tror jeg tar feil av veilys og levende flammer:) 

Ut på natten synes værgudene at de hadde vært sparsommelige nok, så da spanderte de noen regndråper på oss. Tusen takk for det. *hmpf* Jeg skal heller tilgi, for det var ikke snakk om de store mengdene med nedbør, skjønt på morgenkvisten begynte det å hølje skikkelig, men da sov jeg min søteste søvn.:)

4 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Ser kjempefint ut der! :)
God søndagskveld :) Hilsen Grete

Mia sa...

Åååh, dette så da koselig ut, Lisbeth! Og nei, man skal ikke sove bort sumarnatta (selv om jeg ikke er så veldig flink til det... liker å sove, skjønner du... hihii).

Nyt sommeren, både dag og natt, der ute i vest, i det herlige sommerstedet deres. Og så kan vi vel si at vi har fått nok regn nå, eller? Både her i øst og der i vest!

Refleksjon på livsvegen sa...

Må nyte kvart sekund med opphald..
Godt dokke kosa dokke!!

Catje sa...

De lyktene med blå og rosa "skodder" var skikkelig kule!!!