19.02.2012

GRÅGÅSEN KOMMER MED VÅREN...

Grågåsen er observert over landet vårt! Jippi, jeg kjenner det kribler i vårmagen, pastellfargene sniker seg på, og jeg vil bare ha det lyst, lyst, lyst - og friskt rundt meg. Hva med dere? Kjenner dere at våren synger? 
Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer om snuppa sitt nye rom. Til og med havnet rommet blant finalistene inne hos NIB, blant alle de fine bidragene! Dere kan tro hun er stolt. Jeg også, naturligvis. Nå får dere ha meg unnskyldt, fastelavnsboller skal inntas - første omgang. Andre omgang tar vi etter middagen.*smiler* Ha det godt, vi blogges ved. Klem!

13 kommentarer:

skipperfrua sa...

Mmm...det så knall godt ut:O) Jeg er så glad i fastelavensboller med krem og kakao til, det er et godt barndomsminne her i gården. Kos deg, klem

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Då hoppas jag det kommer gäss här också, men visst märks det att vi går mot vår. Snart är all snö borta och semlorna (fastlagsbollarna) kommer i magen, gott!
Kramar
AnnaMaria

Hulda sa...

Så godt å se at Grågåsa igjen gjør sitt inntog. Jeg så den i høst da den dro. Men, som i sangen om Grågåsa, så liker jeg den også best når den kommer. :)

Vakre pastellrike bilder hos deg, Lisbeth. Så herlig papir, og skjønne esker. Likte så godt bollen på toppen. Den så absolutt fristende ut!

Fin søndag!

MissMette sa...

Hei Lisbeth :)
Så HERLIGE bilder du viser ღ superfine fastelavensboller og bilder... Ja, kjenner jeg vil ha vår og sol :) Har ikke fått noe vårstemning ennå her, men både kjenner og ser at lysere dager er på vei - DEILIG ღ Nå skal jeg ta meg en runde hos deg, å titte litt siden jeg var innom sist... Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Klem fra Mette

Monika sa...

here always is so beautiful and today yummy too;)
nice day!
m

Eloisa sa...

Madre mia,que buenos se ven,felicidades,un beso.

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser det smukt og lækkert ud,
bliver jo helt lækkersulten.

Ha´en dejlig Søndag

Knus Susi

Solvejfire sa...

Skønne billeder og dejlig fristende fastelavnsbolle mums, god appetit.
Fortsat god aften
Jeanett

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga bilder med vackra pasteller. Och goda fastelavnsboller. :-)

Ha det gott!

Anonym sa...

дуже гарне фото для натхнення )))

{oc cottage} sa...

oh! those boxes! i die!!!! GORGEOUS!!!
who makes them? AND...those birdie dishes on your table???? ;}

m ^..^

Frieblonder sa...

Her var det jammen mye fint! Fant bloggen din på google. Og her kommer jeg jammen tilbake:)
Så nyyydelig rommet til tenåringsjenta ble!!
hilsen Frieblonder

Reginas Cottage sa...

hi
i like your boxes,they are fantastic.
ha en fin dag,
regina