22.04.2012

CATH KIDSTON "COWBOY"

To ferdige puter samme uke er slett ikke verst. Hekleputen var grei skuring, men kom igjen med Cath Kidston sin broderte cowboy - det motivet tar sin tid å sy, gitt. Ikke at jeg har stresset så forferdelig, det begynte som et kan-jo-være-at-jeg-blir-ferdig-innen-ti år prosjekt, og om ikke skal jeg ei gråte. Rart med det, før eller siden blir en ferdig- om en bare syr.

Jeg ville ha en litt tøff finish på puten, så en gammel Wrangler ble flerret opp. Av fillene med oljeflekker, fargeforskjell og malingsflekker sydde jeg rysj. Nå har jeg ingen uferdige prosjekter liggende, så da er det vel bare til å begynne på noe nytt. See U!

17 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Den var fin helt underbar!!
Ha en fin Söndag
Kramar Kathrine

LarsenFoto sa...

Stilig! Puta var kjempe fin.
Ha en fin dag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du broderat, kudden är både tuff och söt.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

Hulda sa...

Så stilige puter! Litt av en jobb å brodere hele det motivet. :)

Refleksjon på livsvegen sa...

dyktig du er!!

ha ein nydeleg søndag :-)

Lisbeth sa...

To flotte puter!
Herlig med dongeri rysje :)

Ha en fin søndag!

angie sa...

so schöne kissen!!! ich wünsche ihnen einen schönen sonntag, liebe grüße aus deutschland von angie

Tullefrans sa...

Så flink du er! :) Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde flere håndarbeidsskills i grunn.

Riktig god søndag til deg!
Klemmer fra Fransen

Härligt hemma sa...

Vilken trevlig blogg!! Vad kul att hitta hit :).
Kramar Madeleine

Elzie sa...

Så fina kuddar. Cowboyen var ljuvlig och den virkade kudden också. Vad är det för ruta du virkat den i?
Hoppas du har en fin måndag.
Kram Elzie

Catje sa...

Kule puter! Og ingen uferdige prosjekter? Er det mulig, da? :) Jeg begynner jo alltid på noe nytt før jeg er ferdig med det jeg holder på med :)

Magdalena sa...

Beautiful!
Greetings from Poland ✿ܓ
M.

Louisette sa...

Very beautifull,greeting from Belgium

Linda sa...

Utrolig fint cowboybroderi og pute!

Naturally Carol sa...

That little cowboy is one of my favourite Cath Kidman designs, I suppose because I had four boys! Well done.

www.sofasofus.blogg.no sa...

så fint <3

-Kamilla- sa...

Nydelige puter. Og den dongeri rysjen var virkelig prikken over i en!! Jeg broderer juleduk for tiden og hekler gulv rye, om det blir ferdig?? Tja.... Den som lever får se ;0)

*Klem*
-Kamilla-