17.12.2012

JUL PÅ KJØKKENET

Visst er det blitt julestemning på kjøkkenet! Dekorerte pepperkaker er god å ty til, de slipper man pakke vekk til neste år. Mao så pynter jeg til jul så mye jeg kan med frukt, kaker og andre godsaker, og dermed sparer jeg både tid og verdifull plass i boden.
Julekort elsker jeg, hvert år er jeg på jakt etter nye og sjarmerende illustrasjoner som jeg kan fryde meg over. I år var det de skjønne tegningene til Anita Jeram som fanget øyet. De har fått hedersplass på kjøleskapet, og jeg smiler hver gang blikket faller på de søte kaninene. See U!
 

16 kommentarer:

Ida sa...

Åh, jeg blir helt tullerusk her jeg sitter! Jeg får en sånn intens trang til å hoppe igjennom datamaskinen, knabbe hele kjøkkenet ditt, og hoppe raskt og ubemerket ut igjen ;-D Eventuelt hadde jeg gjerne tatt en kaffe med deg først, om du tilfeldigvis hadde vært på kjøkkenet i det øyeblikket!
FNIS!

Såååå mange fine ting.. sukk! Og de kortene.. gaaaasj.. jeg MÅ ha slike! Hvor kjøper du dem?

Klemmer til deg fra meg

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakkert...
Og langt frå mitt kjøkken ;-)

Adventsklem

Hulda sa...

Så stilig på kjøkkenet ditt! Ordentlig julefint. Likte de lyseblå kjøleskapet, det passa godt til det andre du har der. Fint med de røde fargeklattene rundt omkring. :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, så koselig!!!!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, kjempekoselig! Og kjøleskapet dit... Det ønsker jeg meg i julegave!

Klem Cathrine :-)

Rainbow Gatherer sa...

oh these are just adorable!

Elzie sa...

Vilket härligt kök ni har. Gillar det ljusa med lite, lite färg. Och pepparkakshuset är bara så fint! Förstår inte hur du lyckas med det varje gång, haha.
Ha en fin tisdag.
Kram Elzie

Naturally Carol sa...

Your Christmas sheep are lovely Lisbeth! You have very cheery Christmas decorations, I am loving red and white this year.

Atelier Kari sa...

Så flott at du kom med et blogginnlegg med juleinspirasjon! Blir alltid glad av det du viser - takk for inspirasjon før jul! Juleklem fra skogen!

Blåbærlina sa...

Så nyyydelig kjøkkenjulestemning hos deg! Så fantastisk mye lekkert og fint! Inspirerende og flott,
Nina

Mogis Cottage sa...

Hello, your winter and christmas decoration is wonderful.
I like the light fresh colors very much.
Have a nice Christmas time and a happy New Year.
Love Tina

Villblomsten sa...

Like flott som alltid :-)
Du har det sååå fint :-)
Jeg nyter synet og gleder meg over at du deler med oss :-)

Ha en fin jul :-)

Sommerhusstil sa...

Det er så fint elsker din blog og din stil :O) Rigtig glædelig Jul Klem Betina

solihjartet sa...

Så koselig!!

God jul! :)

Sirkka sa...

<3

carreco sa...

Happy New Year